טליה....
מה אני אגיד עליך?....
בעצם כול מה שאומר לא ישקף מציאות שנקטעה ברגע אחד לפני 6 שנים.... מציאות של ילדה כחולת עיניים וזהובת שיער שחייה חיי נצח... חיים של אדם שכול מטרתו היא לגרום אושר לכול הסובבים אותו... כזאת את ואני לא אומר היית כי מבחינתי תישארי את וככה את זכורה לעולמי עד... לפעמים יש מצבים שאני אומר לעצמי מעניין מה היית אם היית עכשיו איתנו כאן... בטח היית קצינה או סטודנטית לתואר ראשון... אבל מה שבטוח היית מלאה אנרגיות ששופכות המון אור וצבע לחיים שלנו... אבל כנראה אלוהים רצה אותך לצידו מוקדם מן הצפוי...
כמו שאומרים "אלוהים לוקח תמיד את הטובים... "אז מה אני יגיד עוד...תודה שהכרתי אותך... שנהנתי מהחיוך הקסם והברק בעניים הכחולות שלך... ושגרמת לי רגעים של שמחה בנוכחותך... שמהם נשאר רק טעם של עוד... אם אמשיך לכתוב יש מצב שלא אוכל להפסיק כי בזמן ממש קצר עברנו המון חוויות... אז אני שומר לעצמי כרטיס פתוח לעוף בדמיון במחשבות ובזיכרונות כי ככה הכי "קל" להמשיך... גם אם קשה לפעמים....
ממני גיא אמירי....