גדי ומושיק נהרגו בקרב מול חוליית מחבלים במלחמת לבנון הראשונה.
מושיק וגדי בחייהם ובמותם מייצגים את דמותה המיוחדת של רב החברה הישראלית החיה במדינת ישראל. חברה המאופיינת באמונה בצדקת הדרך של עם ישראל, נאמנות לארץ, בחשיבות חוסנה של החברה הישראלית והיכולת לחיות ביחד בהרמוניה משותפת עם כל הניגודים שבתוכה.
גם אצל מושיק וגדי היו ניגודים וגם דמיון. גדי היה איש דתי, מאמין שחי על פי תורת ישראל ומושיק היה איש חילוני מוחלט.
שניהם היו בני קיבוץ, אנשי אדמה שחיו בחברה שיתופית. הם הגיעו לפלוגה אחרי מלחמת יום הכיפורים וכל אחד מהם נשא אתו חוויות קשות ולא פשוטות של הקרבות בהם נטלו חלק.
גדי בקרב של סיירת חטיבה 7 באזור החרמונית.
מושיק בקרב בתעלה מול הקומנדו המצרי במסגרת "סיירת שקד".
הם נפלו ביחד קרוב אחד לשני.
נזכור אותם תמיד!
כתב
מנחם שני
טקס הנצחתם באתר ההנצחה במל"מ, 8.6.22